Valborg!!

Om nu ändå inte vore nu... Det har varit såå härligt med lite extra lång ledighet att jag igår, måndags, önskade att jag hade haft mer tid till att bara lata mig. För egentligen är det precis vad jag gjort i helgen, bara tagit dte lungt och haft det bra.

I fredags var jag med päronen. Det var ett tag sedan det bara var vi, och visst var det trevligt med taccos och vin, men syster yster saknades!

Under lördagen blev jag bjuden på middag hem till Tobias och vi åt en jättegod kyckling rätt. Mysigt att bara ta det lungt. Sedan var vi hos bebbarna och hälsade på, shit avd de växer hela tiden! Dte är nästan så att man kan se hur det knakar och de blir större... Mamma och Pappa sjösatte Fiona!

Söndag, valborg... Träffade vänner och fikade för första gången i år på bryggan. Det var riktigt trevligt att ses, trotts att regnet stod som spön i backen utanför fönstren. Det var också mysigt att vara i Fjällbacka, ibland saknar jag verkligen det lilla samhälle som så oväntat många känner till:)

Måndag, åh! Jag älskade att få en dag extra ledigt. Jag och Tobias tog det lungast i stan och tvättade bilar och fixade. Innan jag åkte till Lerum fikade vi med mamma och pappa och sedan hann jag även träffa Kristina som kommit hem ifrån London. De hade, som väntat, haft en underbar resa.
Vardagsliv | |
Upp