Nya rykten?

40151-34
Bild: SCANPIX/AFP, AP


Nya rykten? Vad skulle väl skvaller pressen syssla med om inte starta rykten? En del av dem visar sig senare vara sanna, medan många av dem många gånger bara är bluff och lurendrejeri. Att Kiera och Jake skulle vara ett par vet vi ännu inte om det stämmer eller bara ett rykte, men söta ihop är de i alla fall.

Själv längtar jag tills våren då både blommor och människor vågar att visa sig ute. I morse var det -18 grader ute!! Trotts att jag tog bilen och bara gick några meter höll jag på att frysa halvt ihjäl, ja så kallt var det. Stackars barn som vi senare fick ta på massa kläder för att de inte skulle frysa sönder när de var ute och lekte.

Själv stod jag upp i ett fönster och försökte montera upp nya rullgardiner i det rum där barnen skulle sova. Kan medela er att det inte gick! Under mig stekte ett element mig och utanför fönstret lyste solen som aldrig förr... nu höll jag på att svettas ihjäl!
Nöje | |
Upp