Jo Frost nästa?

Ja, nu är dagens arbete slutfört och mina ben skall först ta mig till hem och sendan får bilen ta mig till Partille!!

När jag ändå är på g, kanske man kan passa på att shoppa lite... Vad finns det för affärer i Partille? Kan kanske vara den uppiggande kick jag tycks behöva just nu. Livet är långt ifrån på topp, och tyvärr, gäller detta även mitt jobb. Ja ibland kan man tröttna snabbt. Specillet när inte alla människors kemi funkar ihop...

Blev upprör på en kollega idag, men antar att det är smällar man får ta när man arbetar inom den här "tantkategori" yrket... Skulle faktiskt inte ta illa upp och de anställde en man till på bygget, inte äns om han fick mer lön...( han skulle givetvis få göra alla tunga lyft som jag mer än hatar att göra)

Positivt i tillvaron är fortfarande min tavla. Älskar den!! Min magiska bild gör mig verkligen på gott humör! Igår ramade jag även in paristornet och Stures bild fick hängas åt sidan... Sorry Sture, men du har fått hänga med länge nu.

Mot ännu mer bebbar!! Kommer snart att bli nästa Super Nanny!! Sist jag såg det, kallade Jo Frost sig för JoJo...Ha ha som jag!!


Seeya:)
40151-27
Bild: ABC.com Supernanny

Vardagsliv | |
Upp