Helt ensam i en snöig stad som fortfarande sover

Började jobba klockan sex idag!! Med ögon trötta som aldrig förr släpade sig min kropp ur sängen och gick ut i ett snöigt Lerum. Vill för övrigt att det skall bli vår nu. Som tur var hade jag tiden på min sida och kunde i lung fart ta mig fram.

Ibland kan det nästan vara lite mysigt att gå helt ensam i en snöig stad som fortfarande sover. På vägen till jobbet ser jag hur folk vaknar till liv i sina stugor, och det kan ibland få mig att känna mig lite duktig. Att jag redan är uppe och på väg till mitt jobb...

Idag skall jag bege mig till Partille och, äntligen blir det av, att jag får träffa Jenny och hennes lilla Simon.  Sjukdomar och andra saker har hela tiden kommit emellan, men nu så. Eventuellt skall vi luncha ihop, men annars vet jag inte...

Skall även försöka hitta en till madrass, som alltid kan vara bra att ha hemma om man nån gång får gäster över natten... Gäster som man föredrar att Inte ha i sin egen säng.

Vardagsliv | |
Upp