En bra sådan!

Efter ett lång dag på mitt "riktiga" jobb är jag nu på nästa uppdrag. Skall jobba tills 21.30 så dagen blir lång! Bakom mig leker två söta små syskon och tycker mest att det är skönt att jag sitter och grejar med mitt så att de får leka med sitt. Bygger kojja är nog vad de gör nu...

En av mina arbetskollegor fick gå hem tidigare idag. Hennes rygg är långt ifrån vad den borde och vi får se hur länge hon blir kvar. Ledsamt eftersom jag gärna ser att hon stannar hos oss. En klippa i mörkret? Ibland i alla fall!

I morgon är det studiedag. Skall åka till Göteborg och gå på massa kurser om kränkande behandligar.

Nu var kojleken slut och vad som händer härnäst åter står att se. Jag skall i alla fall göra mat. Är man Super Nanny, ja då är man! Och jag är en bra sådan!

Vardagsliv | |
Upp