Äntligen

Ibland bara saknar man! Jag saknar i massor. Idag fick jag äntligen pratat med en nära kära vän hemifrån. Shit vad jag saknat henne!!

Igår hade jag mat och video kväll med Carl och Caroline. i såg tjenare Kungen som var långt ifrån den smartaste film jag sett. Helt enkelt iq befriad. Vi satt dock och skrattade gott åt alla kommentarer, kläder och situationer som hela tiden tycktes uppstå. Najs att ha sällskap!!

Carro fick städflipp och började sortera sin garderob vilket fick mig att ta mig en funderare på att kanske själv börja sortera lite hemma hos mig... plötsligt händer det, eller vad är det reklamen säger? I övrigt händer på tok för lite just nu... eller så händer det så mycket att jag inte har tid att refelktera över det som faktiskt händer.

Var på tursitbyrån här i Lerum igår och snackade reseplaner.... Milda makter vad det kostar att leva! Som tur är hittade jag sista minuten biljetter som jag absolut skall sälja in hos min medresande. De biljetterna bara måste vi ha!

Vardagsliv | |
#1 - - Anonym:

Vart bär d hän då? /Jossan

#2 - - johanna:

re jossan: Till Paris. Längtar efter att få komma iväg!

Upp