Underbara västkusten

Midsommar har varit helt klart ok! Ja, mer än så. Har haft det toppen...

Midsommarafton firades ute på en stor altan med en massa olika människor som sjöng, dansade (speciellt kul var cp-dansen) åt och drack. Trots en massa vind hade vi bauta tur med vädret. Vi hade sol!!

Efter många timmar hos Christian kände jag att det var dags att dra vidare och när vi inte kom in på Badis blev det Storm för våran del. Lagom mycket folk och som vanligt väldigt varmt. Kvällens fynd var den vita tröjan jag hittade:)

Igår gjorde vi Fjällbacka osäkert genom att dra ner på byn. Ville köpa en fin Fjällbacka hood, men kanske är den allt för dyr... 599:- Såg vm-matchen mellan Sverige och Tyskland hemma och vilken flopp det var. Pappa fick dricka massa kaffe för att orka titta så jag undrar hur hans mage är idag:)

På kvällen åts det räkor och dracks vin nere i sjöboden, jag som tidigare på morgonen lovat mig själv att det skulle dröja länge innan jag drack alkohol igen. Syrran fixade god kaffedrink som gjorde att jag inte kunde somna förrän långt in på småtimmarna.
Vardagsliv | |
Upp