Slottskogen

Igår var en helt underbar dag! Efter jobbet åkte jag in till stan där jag träffade Linn som jag inte sett på flera år. Det var verkligen helt super skoj att ses igen och vi hade massor att prata om. Ibland när man träffar människor som man inte ser så ofta ka man få tunghäfta och inte veta riktigt avd man skall säga... Så var inte fallet med Linn!

Vi gick på stan och shoppade massor, trotts att vi båda hade shoppingförbud resten av månaden. jag köpte en urmysig morgonrock på rea, välidigt najs, ett par skor *suck*, en gul t-shirt, ett par svarta shorts och en stor grekisk sallad.

Efter träffen med Linn åkte jag till faster Ulla som fått sig en lägenhet alldeles vid slottskogen. Riktigt hemtrevlig var hennes lya! Vi gick runt i Linne och fikade och hade det mysigt i den varma sommarkvällen.

Börjar verkligen trivas här i Göteborgstrakterna... så vad är det jag söker efter? När jag tycks ha det bra här:)
Vardagsliv | |
#1 - - Hanna:

låter som en bra shoppingrunda:)

#2 - - sofia:

Låter som du har haft en super mysig dag! Nu ska jag hem och packa, blir kusten i helgen. Trevlig Helg vännen! Kram kram

#3 - - johanna:

Re Hanna: Ja det var det verkligen. Hm, å jag som skulle spara pengar:)

Sofia: Låter härligt! Försökte ringa dej igår, men då hade du nog troligen redan åkt. Hoppas ni får en skön helg!

Upp