Min legendariska flickvän

Will Kelly är namnet. Engelsklärare. Filmfreak. Nudelkonnässör. Före detta pojkvän. Han bor i en fallfärdig lägenhet och kan inte ens värma spagettiringar utan att utlösa brandlarmet i huset. Hans livlina är telefonen. Ett enda samtal från någon av hans vänner kan lyfta honom ur depressionens avgrund eller slå allt hopp i spillror.
Vi har Alice (som kommer ihåg hans födelsedag), Simon (som inte gör det), Martina (ett engångsligg), Kate (som bodde i slumlyan före honom). Och så Aggi, hans före detta. Den oförglömliga Aggi. Hans legendariska flickvän.
Men är hon egentligen det?
Två män, tre kvinnor och en åsna vid namn Sandy - ett helt vanligt "ménage à six".

Min legendariska flickvän
Bild: bokus.se

Vet knappt vad jag skall säga om den här boken. Min legendariska flickvän av Mike Gayle var en riktigt killbok. Inget fel med det, men inget för mig vid en tidpunkt som denna!
Böcker | |
Upp