I väntan

Idag är det första juni... Juni förknippar jag med sommar men av vädret att döma känns sommaren allt för långt bort. Nu är det sol, regn, sol, regn och så lite åsksmällar där emellan, trist!

I morgon skall familjen till Carl för att fira hans studentdag här i Lerum. När andra tar stundenten tänker jag numera ofta på min egen. Vilken märklig känsla. Redan igår såg jag ett antal studentmössor i roliga bilar som sjöng och var glada, ja inte bilarna alltså :)

Tobias och jag pratade om hur saker coh ting blivit efteråt... långt ifrån vad vi båda tänkt oss. Vet dock inte om jag hade valt att ändra vad jag gjort till något annat. Ibland tycker jag att jag är så underlig, och jag vet inte om det är bra eller dåligt. Varför försöker man så ofta greppa något som ligger så långt bort. Jag har en förmåga att ofta vilja ha mer, och det kan nog vara både bra och dåligt. Om man hela tiden nöjde sig med vad man hade hade det sällan hänt något annroluna... Ja, ja

Hade samtal med Tommy igår. Gick förvånansvärt bra. Shit vilken tur du har, sa Tobbe, medan jag menade på att det var skicklighet!
Vardagsliv | |
Upp