Fullbelagd säng

Trodde att det bara skulle vara att hoppa ner i en nybäddad mjuk säng, men icke! Hela sängen var ju belamrad med saker ingen människa visste att jag ägde. Satte mej en stund och tittade i gamla fotoalbum och en massa minnen dök upp…

 

Koppen med te satt precis där den skulle och spred ett lugn i kroppen. I morgon skall jag gå upp klockan 06.00 så att jag hinner med lite saker innan jag måste åka till Lerum igen.

 

Veckorna går så fort, och kommande vecka är min sista på högskolan i Borås. Tiden har verkligen rusat förbi och de här tre och ett halvt åren har gått fortare än fort!! Har verkligen haft tokroligt många gånger, men också stunder då jag helst velat dra nått gammalt över mig och önska att jorden kunnat äta upp mig…

 

Tid att röja för sängdags

Vardagsliv | |
Upp