En otäck känsla i munnen

I allt packrus och boende på flera ställen glömde jag min neccesär i Lerum. Ja, så kan det bli när man bor på många ställen. Att glömma just neccesären var ovanligt dumt, eftersom jag däri hade de mesta " bra å ha " sakerna. Min linsvätska, mina glasögon, mitt smink, mina krämer, rengöringsmedel... och inte minst min tandkräm låg däri!!

Innan T. kom bad jag honom ta med en tub tandkräm så att vi skulle kunna hålla våra fria från hål, i alla fall för den här helgen. Bra som han är glömde han den inte och kom med västa stora tandkrämstuben!! Eftersom jag planerar så bra in i framtiden, haha, kletade jag i på en stor rand tandkräm på min borste innan T. packade ner den för att ta med sig när han åkte innan… Vad jag inte planerat vara att tandkrämen skulle stelna.

Helt slut, gjorde jag för en stund sen i ordning mej för att äntligen kunna lägga mig och sova. När jag började borsta tänderna fick jag en skum känsla… det kändes ungefär som om jag hade ett suddgummi i munnen!! Dagens otäckaste känsla!! Men det gick i alla fall att borsta tänderna.

Gonatt//

Vardagsliv | |
Upp