Mitt paradis?

Kanske är det så, att jag idag lever i mitt alldeles egna paradis. Det är nämligen årets bokrea som startar idag!! En av mina bästa dagar på året för vad är väl snyggare än bokhyllor fyllda med läsvärda böcker?

Har försökt kolla igenom de få bokrea kataloger som skickats till min nya brevlåda, det har för övrigt varit dåligt med sådan post, och jämfört priser hit och priser dit. Det är, som jag sett hittills, coop och Åhlens som är billigast med sin rea så det är väl dit mina fötter får bege sig idag. Allra billigast är såklart  att handla sina bäcker på Internet, men för min del försvinner mycket av nöjet med att gå runt och titta, läsa på baksidan, minga bland folk, trängas, göra fynd och säkert hanlda massa annat.

En bok som jag absolut skulle köpt om den var med på bokren, vilket den tyvärr inte är, är boken Djävulen bär Prada av Juan Pablo II Papa.

40151-21
Bild: Adlibris

Böcker | |
Upp