Magisk bild...

Var på Ikea i söndags och köpte mig lite nya tavlor. En av dem jag köpte måste jag säga att jag gillar sjukt mycket!! (den längst til höger...) Har satt den på en vägg så det är det första jag ser när jag kommer hem och det sista jag ser när jag går hemifrån.

Egentligen är bilden inget speciell alls, och jag vet därför inte varför jag gillar den så mycket som jag gör... men det är något magiskt över den. Till bilden köpte jag en svart ram som passade utmärkt bra till.. de övriga tre bilderna återstår att se vart de hamnar...

Man borde kanske inte köpa bilder, tavlor, på Ikea... hur många har inte dessa bilder hemma på sin vägg? Men å andra sidan så gillar jag att kunna byta och förändra...utan att förändringarna gör för stora hål i plånboken!

40151-26

 
Vardagsliv | |
Upp