Gav henne min tack för att jag fått bo här present

En bättre dag idag. Hur kunde det vara annat när det är torsdag och allt!?! Slutar redan klockan ett och skall hem och träffa Tobias och bebbarna. De har säkert växt massor sen sist jag såg dem.

Ulla var på besök hos mig igår. Riktigt trevligt hade vi det där vi satt vid mitt köksbord och fikade. Gav henne min tack för att jag fått bo här present och hon blev jätte glad, skoj!! Av henne fick jag super fina tulpaner som jag satte i en vas med en gång. Det är faktiskt en fördel med att vara nyinflyttad. Alla vackra blommor man får hela tiden. Hel lägenheten lyses upp av vackra blommor.

Tobias ringde igår igen, dock inte så sent som i förrgår. Han hade köpt en ny bil. Ja, inte en ny, utan en begagnad som nu var ny för honom. Om han är glad då är jag glad! Sportbil kallade han den, och inte för att den såg ut som en sportbil nä det var motorn det handlade om den här gången. En riktig sportmotor! Är absolut ingen mästare på bilar, men bara den rullar så är det väl bra.

Försökte ringa en gammal väninna från gymnasietiden, men tydligen hade hennes nummer slutat att existera. Skumt!! Å jag som skulle höra av mig i veckan om ett blivande besök hos henne och hennes nya lilla bebis Simon. Ja, ja… vad ska jag väl göra? Har försökt få tag på dig!

Idag skall jag som sagt åka hem till Fjällbacka och på vägen hem stanna till vid några affärer. Får se vad påsarna innehåller när jag kommer hem!

Trevlig helg!!
Vardagsliv | |
#1 - - sofia:

Trevlig helg tjejen!!
Just nu sitter jag o väntar på att kolla på film..har haft en riktigt mysig inledning på helgen..vi får hoppas att detta håller i sig :) Men i veckan har jag haft magsjuka..det var illa..
Ses vi kansk den 25??!!
Puss o kram!

#2 - - Johanna:

re Sofia: Den 25 blir tajt, men den 23 och eventuellt den 24. Vi får höras om detta. Kram!!

Upp