Fick betyget alldeles utomordentligt bra bil

Måndag är långt ifrån min favorit dag i veckan. Anledningarna är många…
  • första dagen på veckan… 
  • en hel vecka framför sig och det är såå långt tills härliga fredag
  • jag är alltid så trött på måndagar
  • arbetar till sena kvällen, vi har avdelningsplanering
  • det känns alltid som om måndagar är mycket längre än övriga dagar
Helgen har i alla fall varit toppen bra. Har typ inte gjort någonting, men ändå hunnit med massor. Jag och Tobias var och hälsade på Adam och Simon, världens urgulligaste bebisar. Sedan passade Tobbe på att bli sjuk, feber hosta och halsont. Inget roligt för honom alls och han låg mest hela helgen. Han hann dock med att visa sin nya bli som fick betyget alldeles utomordentligt bra bil. Sedan var vi och kollade in Ragnar huset, och framför allt jag hade nog en hel del att invända…  Har också provat ut maträtter som jag skall bjuda på nästa helg då min examensmiddag går av stapeln. Gästerna har god mat att vänta!!
 
Så i helgen har jag hunnit äta god mat, dricka gott vin, träffa massa härliga människor, vila och göra massa skojiga saker… vad mer kan få en att längta tills nästa helg?
Vardagsliv | |
#1 - - Astrid:

Man kan just undra vad du har att invända!!!

#2 - - Johanna:

re Astird: Ja visst kan man det undra. Saker var inte vad jag trodde. Nu skall vi ha möte, hur skoj på en skala 1 - 10? 10 hoppas jag! Kram

Upp