Ballerina


Har inte varit och handlat på år och dar. Börjar känna en viss längtan efter att bara kunna springa runt på stan och köpa massa onödiga saker... Skor tillexempel. I affärerna börjar vår skorna titta fram och de är som vanligt väldigt fina och lockande att köpa. Såg ett par riktigt söta på Din Sko, ett par guldfärgade ballerina skor.
40151-17
Ballerina skor är i övrigt en tokbra skor. Märktes inte mins under min examnesfest då jag tog emot mina gäster i leopardtofflorna som jag köpt i Stockholm för ett par år sedan. Jossan skrattade och sa att jag var himla fin på fötterna. Fick springa ner för att byta och hittade då ett par av mina söta svarta ballerina skor. Matchade klänningen också! Till Syster Yster hittade vi ett par vita ballerina skor som också stått undan gömda under hela vintern. De hade gått i ide.

Satt och skrev på min bok igår samtidigt som jag tittade på de svenska tjejerna när de spelade hockey. Silver, som de lyckades ta hem, är ingen dålig bedrift alls!! Tillbaka till boken, det går just nu inget bra... inget bra alls faktiskt. Satt mest och suddade igår, tog bort mer än vad jag producerade.... men å andra sidan... det finns stora författare som sitter med samma bok i flera år innan de skickar in den. Lilla otåloga jag får helt enkelt kämpa vidare. Allt har sin tid!

Håll tummarna för mig ikväll!



Allmänt | |
Upp