Tjejsnack v.50

Musik

· Lyssnar du ofta på musik?
Jag har det sällan tyst hemma, men därför lyssnar jag inte alltid. Musik... ja ofta.

· Vilken/vad är din favorit inom musik? (Artist, skiva, mp3, musikstil, vad som helst!)
Är en allätare. Lite trist att svara så, men det är sällan någon producerar något där det inte finns något bra. Mest lyssnar jag ändå på pop/rock.

· Sjunger du eller spelar du något instrument, och i så fall vad?
Sjunger om inte annat i duschen. Spelar piano óch gör tappra försök på både gitarr och blockflöjt.

· Om du har träffat någon artist, vilken/vilka? (Gärna foto på dig tillsammans med artisten om det finns.)
Jag har aldrig träffat någon artist, alltså suttit ner och pratat bara jag och artisten. Däremot händer det att man springer på den ena kändisen efter den andra på stan. Sist såg jag Tommy Körberg.

· Om du fick vara vilken artist som helst, vem skulle du vara då? 
Jag hoppas att jag skulle vara mig själv! Men någon som lyckas hjälpa andra på olika bra sätt. Tycker Bono i U2 verkar vara en bra människa.
 
Vardagsliv | |
Upp