Till ett fullsmockat allum

Efter jobbet tog jag igår mig till det nyöppnade köpcentrumnet, allum. Fick hålla på att leta parkeringsplatser en bra stund innan jag kunde parkera, det var grymt mycket folk även om klockan var ganska mycket.

Skulle byta storlek på en klänning jag köpt i fredags, men de hade den tyvärr inte alls. Istället köpte jag hjärtat som Ebba von Sydow bär i MQ kampanjen Non smoking generation. Har letat som en blådåre efter det utan att hitta, men i allum! Där fann jag det. Har fått fina komplimanger för det idag, både av stora som små.

Införskaffade även två gigantiska "prynadskuddar" som jag tänkte ha på golvet för att sitta på. Förutom detta köpte jag ett paraply till min resekompanjon och ett shampo.

Inga större köp igår alltså, men förhoppningsvis bra köp. Provade en prinsessklänning på indiska. Inte för att jag planerade att köpa den, utan för att det var roligt! Det var verkligen en tårtuppenbarelse som mötte mig i provhyttens spegel och jag kände min för en sekund som en prinsessa.

40151-45



Shopping | |
#1 - - Anonym:

så du fick tag på ditt hjärta till slut?! va bra! kram /Jossan

#2 - - Johanna:

Re Jossan. Ja jag hittade det, till slut. Är mycket nöjd över detta billiga, men fina fynd! Tack för att du kollade åt mig! Är jätte nyfiken på din klänning!

Upp