Sminkad eller Ej?!?

På sidan people.com finner man idag en pågående röstning hurvida olika kändisar passar bäst med smink eller utan. Eftersom jag många gånger funderar på den frågan själv, smink eller ej, var jag ju tvungen att kolla in bilderna.

Men hallå... det handlar ju inte om är sminkad eller ej... nej, det handlar om hur skicklig fotografen är. Hm, kanske är det därför som jag inte funnit svaret för mig själv. Det är sällan någon som plåtar mig, och gör någon det tackar jag oftast nej... får helt enkelt skylla ig själv. Men om det någon gång dyker upp en skicklig fotograf, då lovar jag att svara på frågan!

TERI HATCHER - På dessa bilderna, helt klart med smink!

SCARLETT JOHANSSON - Scarlett är så svår. Ibland är hon mega snygg och ibland inte alls, som oss dödliga alltså. Här föredrar jag ändå osminkad.

BEYONCE KNOWLES - Som vanligt hur snygg som helst. Därför spelar det ingen roll om Beyonce är sminkad eller ej.

JULIANNE MOORE - Shit vilken duktig skådespelerska Julianne är. Här med smink.

SALMA HAYEK - Äh, det spelar ingen roll. Hon rä hur snygg som helst, med eller utan.

ASHLEY OLSEN - Svårt... nä jag vet faktiskt inte.

KEIRA KNIGHTLEY - Den som ändå hade Keiras framgång... Hon är fin, bra och verkar inte helt tappad bakom flötet:)

JENNIFER LOPEZ - Hon är en av de finaste, men verkar inte vara en av de trevligaste.  Här är hon finast utan smink.

MISCHA BARTON - Åh avd jag saknar O.C. Jag är ju som sagt en såpanörd, men nu var det ett tag sedan jag tittade...Här är hon finast utan. Hm... med smink ser hon på den här bilden helt skum ut...

LINDSAY LOHAN - Tyckte inte att hon var speciellt fin på någon av dessa bilder... Men utan i så fall.

Ja... varför sitter man och gör sånt här? Jag gör det eftersom jag precis fick ett samtal och det är dags att dra vidare till nästa jobb... Å jag som trodde att jag skulle få vara ledig ikväll och bara softa...Icke

Nöje | |
Upp