Med en stor klump i magen.

Ibland är livet allt annt än lätt att leva. Sitter just nu här med världens klump i magen för att någon skulle vara lite märkvärdig och prata en massa skit. Senare låtsas att hon hade dåligt samvete för det hela och att hon kände sig dum. Tacka fan för det, tänkte jag. Det du gjort ÄR ruggit dumt!

Helgen var i alla fall topppen bra. Fick träffa bebbarna och i söndag firade vi min 23 års dag, lite för tidigt. I present fick jag bl.a. en symaskin. Shit, nu skall här till att sys gardiner... Har aldrig varit en mästare på att sy, däremot på att sprätta... Den var i alla fall fin och röd och verkade inte alltför komplicerad så det här skall jag nog klara av.

Snart bär det iväg till utlandet! Längtar i massor och räknar dagarna. Snart kan jag börja räkna timmarna;)
Vardagsliv | |
#1 - - mammut:

Sådana klumpar ska man inte ha kvar. Betrakta den som en fotboll och kicka den vidare. Du ska se, att det blir du som gör det första målet. Roligt att höra att du syr så att maskinen glöder. Dina äpplen och andra kluriga mönster kommer att göra sig fint i din lägenhet. Kram

#2 - - Johanna:

Ibland väger bollen bly... men efter idag känns det som om jag är världens starkaste och orkar näst intill vad som helst!

#3 - - mammut:

Även bollar av bly kan kickas iväg. Det roligaste med dem är att de förmodligen ändrar form eftersom blyet är mjukt. Till sist har man kanske fått ett mjukt och gott hjärta istället. Kramar
PS Nu gråter himlen än värre.... Ha en trevlig resa. Jag längtar efter det första vykortet och att få se dina gardiner. Kram igen

#4 - - Johanna:

Re mammut: Fick ett helt jättesött medelande på mobilen idag av en otroligt förstående kvinna. Men jag har insett att det är många som kan vara fula på olika sätt, och jag kan också! Väljer dock att inte sjunka till deras låga nivå utan klättrar på min egen stege för att nå de mål jag själv strävar efter! Nu väntar resväskan på att bli packad hemma och förhoppningsvis väntar Paris. Kram, hoppas du kom ihåg adaptrarna!

Upp