Imponerad

Ibland blir jag fruktansvärt imponerad och insprirerad av andra människor. En del människor är så starka och bra på många olika sätt att man inte kan annat än att tycka att de är bra.

Alldeles nyss när jag var på väg till sophuset med barnens alla bajsblöjor, ja ni hör ju själva hur kul det låter, såg jag en snygg ung pojk. Hm... synd att han var så ung!!

Ha, tänkte jag där han spatserade fram i det hällande regnet...där kan han inte gå eftersom någon låst grinden... men det kunde han visst. Med en vigt högt hopp, hoppade killen över, den för mig skyhöga grinden. Blev oerhört imponerad och tänkte att, shit sådär skulle inte jag kunna göra, men å andra sidan varför inte...

Har nu slutat för dagen och skall hem och öva hopp. Kanske är det jag som en dag imponerar och inspirerar någon. Vi får väl se:)
Vardagsliv | |
Upp