Författare

Det verkar som om jag blivit mitt arbetes författare. Hittills är det jag som skrivit alla brev vi skickat ut, och detta inte mig emot. Jag gillar att skriva! Mindre roligt var det i morse när datorerna krånglade och jag fick sätta mig och skriva massa brev, för hand. Helt plötsligt fanns det krav på att handstilen skulle vara läslig... Vilken pärs!!

Gårdagen flöt som bara den. Och även om jag var trött som attan när jag kom hem hade jag haft roligt! Känns bra att vara behövd och plånboken växer inte av att jag ligger hemma och sover.

Har skrivit ut biljetterna till min resa idag, så nu väntar bara flyget på mig. Skall bli så skönt att få komma iväg och strosa på Paris gator. Hoppas på att våren så smått hittat dit. Har inte lyssnat på nyheterna nu på ett tag, men är det fortfarande lite av ett kaos där, i Paris? Fick ett telefonsamtal i morse och blev ombedd att kolla upp om Visa har något avbeställningsskydd... någon är visst orolig! Så jag får väl göra detta... nån gång.

Lånade en franska kurs på bibblan, men har inte fått tummen ur och börjat lära mig... jag skall, jag skall... först skall jag bara:)

Vardagsliv | |
#1 - - sofia:

Hej vännen!!
Vårväder ute..härligt :) Tyvärr har jag drabbats av magsjuka igen..så kan inte riktigt njuta av vädret..när åker ni till Paris??

Vi måste höras snart! Kramar!

#2 - - Johanna:

Re sofia: Så var snön borta, trodde vi ja. Nu ligger den vit på gatorna igen, trist tycker jag som längtar så jag nästan spricker tills våren. Vi åker nästa torsdag, skärtorsdagen. Så jag skall fira fördelsedagen i Paris. Hur kul som helst!! Krypa på dej stumpan:)

#3 - - Anonym:

Vilken underbar födelsedag du kommer att få då!

Kan inte komma på en bättre stad att fira i :)

Usch och fy för den dumma snön men den slipper du iallafall i Paris! Kram kram på dig!

#4 - - Re anonym::

ja, en födelsedag som jag sent kommer glömma hopaps jag på! Vad skall du göra på påsk?

Upp