Andras åsikter

En del skulle nog kunna säga en hel del om hur du "bör" vara klädd när du arbetar med barn. För mig är det viktigt att klä sig i kläder man själv känner sig bekväm i, oavsett vad andra tycker. Att klä sig i kläder som får en att känna sig som sig själv och ingen annan.

Idag fortsatte jag mitt hjärttema och bar mitt gröna hjärta som jag fick av Lisa och Charlotta i examenspresent. Jag tror att barnen snarare tycker att det är roligt och spännande med lite nya saker, än nervösa och rädda. Dock tror jag att det gillade mitt röda hjärta mer än det gröna och kanske var det för att det röda var längre och det var lättare för dem att känna på det.

Har på senaste tiden fått en hel del smycken vilket jag tycker är super roligt. Var i Malmö för ett tag sedan och handlade upp ett tillgodo kvitto jag hade i en pilgrims butik. Köpte bland annat ett par stjärnörhängen som var riktigt söta. Pilgrim har så otroligt mycket söta smycken så att det var riktigt svårt att välja!
Vardagsliv | |
Upp