Samtal från Malmö

Shit, hade helt glömt bort att jag skulle ringa C.K om Nyårsfesten. Borde jag börja oroa mig över att jag glömmer så mycket? Skulle ringt och medelat innan Lucia... Lucia var för ett tag sen. Nu fick han i alla fall ringa själv och jobbig som jag är kunde jag inte svara honom. Jag har ingen aning om hur jag bör planera min tid framöver.

T frågade om jag ville att han skulle vara med mig under jul. Alla dessa frågor, hans mamma tyckte att han borde det. Sa att detta var något han helt och hållet fick bestämma. Han måste ju vara med dem han vill, inte med vem hans mamma eller någon annan vill. Lovade, snäll som jag är, att göra ett par julklappsinköp för honom eftersom han planerat en så fin jul åt oss. I morgon kommer jag få bära runt på massa kassar med paket. Hihi, skoj. Hoppas att jag hittar allt jag räknat med så att jag kan stryka införskaffandet av alla julklappar på min, att göra lista. Vart jag kommer att hamna på Nyårsafton får bli en senare fråga.
Vardagsliv | |
Upp