Morgonstund har guld i mun...

Verkligen inte idag!!

Ibland när jag vaknar tror jag att jag skall vara som en ny människa. Pigg, fräsch och redo för en ny dag. Ofta är det faktiskt så. Jag vaknar och ser fram emot den stundande dagen utsövd efter en hel natts sömn... Men så finns det morgonar som denna. Morgonar där jag vaknar och önskar att det snart skall vara kväll igen så att jag kan lägga mej och sova.

I morse vaknade jag helt utmattad av allt pluggande. Den här tiden tär verkligen på min kropp och jag hoppas att den skall kunna återrepa sig nu under jul. Jag äter, sover  och lever helt osunt just nu... Upptäckte att jag skickat fel version av vårt arbete till handledaren och fick i panik springa över, och troligen väcka S. Hon var lugn som en filbunk och skickade över "den rätta" versionen. Lite fel kan faktiskt även vi göra.

StressadFunderar på om det är så här jag ser ut just nu?

Vardagsliv | |
#1 - - Jossan:

Håller tummarna för er imorrn! bara så du vet! Ha en bra dag, kraaaaam Jossan

Upp