Galet Sent

Eller skall man kalla det för galet tidigt?

Efter ett skumt samtal till S´s telefon har suttit uppkrupen i soffan och bara pratat pratat å pratat. Trotts att jag inte trodde jag kunde bli mer förvånad idag chockar hon mej med att berätta om detta knepiga samtal. Folk är inte riktigt kloka!!

En annan sak som hände idag var att jag höll på å köra i diket, fast det inte fanns nått dike å köra ner i, när jag fick reda på att det varit 20 på XoY i lördags. Jaha!?! varför visste inte jag det? Satt istället och skrev på världens just nu tristaste uppsatts... R sa att det varit såå mycket folk, å det hade varit såå roligt. Alla hade varit där. Kan ju inte stämma! Jag var ju inte där! Knepigt att klockan är så mycket. Som S sa, knappt nån ide att lägga sen...

Men dt skall jag i alla fall göra!! Sov gott! I morgon blir det dagens outfit
Vardagsliv | |
Upp