Årets första julklapp

Äntligan har jag och S kunnat delat upp vårt examensarbete och vi kommer att kunna göra en hel del över Internet och telefon. Ni anar inte hur skönt det känns att äntligen se ett slut på den här, ja faktiskt, mardrömshistorien. Jag som annars brukar tycka om att skriva uppsatser har nu idagar våndats över detta.

Nu skall jag snabbt hoppa in i duschen, snabbt plocka ihop det jag tror mig komma att behöva hem över jul - kläder och alla andra saker, sen snabbt åka till Henån där kalas väntar.

T ringde, på vår dag och allt... och jag var mest stressad. Skall ringa och vara hur snäll som helst sen när jag sitter i bilen:) Har verkligen inte varit rolig att ha att å göra med den sista perioden. Stackars er som fått lyssna på mitt missnöjje, men skoj för er att ni nu får höra hur glad jag är.

Har fått min första julklapp! Första säsongen av Sex and the city fick jag av super snälla C.A Är fortfarande i överraskningstilllstånd över hur snäll den tanken var. Igår var jag på Åhlens och där stod något jag tror stämmer mycket väl... Vad alla flickor behöver! En DVD med Sex and the City. Hur visste C att detta stämde så väl?!? Hur sant som helsti alla fall! Tack än en gång!!

Sex and the City

Vardagsliv | |
Upp